Welkom op mijn Waarbenjij.nu - Reisverslag uit Nanjing, China van Jasper Righolt - WaarBenJij.nu Welkom op mijn Waarbenjij.nu - Reisverslag uit Nanjing, China van Jasper Righolt - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn Waarbenjij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jasper

22 Februari 2009 | China, Nanjing

Hallo beste volgers van mijn avontuur,

mijn studiegenoot Antoine en ik gaan 5 maanden naar China. 3 maanden om daar een onderzoeksproject te doen aan de Southeast University in Nanjing naar het rijgedrag van de Chinezen. De overige tijd gaan wij rondreizen met onze backpack om te kijken wat dit land ons nog meer te bieden heeft.

Wij zijn inmiddels in China terecht gekomen en we hebben eindelijk internet geregeld in onze kamer. Vanaf nu zal ik hier zo nu en dan gaan bijhouden wat we hier allemaal uitvreten.

Ik wens jullie veel leesplezier,

Jasper

Jasper

Ik zit hier, samen met mijn studiegenoot Antoine, 5 maanden in China! De eerste 3 maanden doen wij een onderzoeksproject naar het Chinese rijgedrag aan de Southeast University in Nanjing en daarna waaieren wij met onze backpack uit over China naar nog nader te bepalen plaatsen.

Actief sinds 22 Feb. 2009