Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jasper Righolt - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Jasper Righolt - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik zit hier, samen met mijn studiegenoot Antoine, 5 maanden in China! De eerste 3 maanden doen wij een onderzoeksproject naar het Chinese rijgedrag aan de Southeast University in Nanjing en daarna waaieren wij met onze backpack uit over China naar nog nader te bepalen plaatsen.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

Cruisen, Panda's en Klimmen

08 Mei 2009

Radiostilte, maar ik leef nog steeds

16 April 2009

Reis, Confucius Temple & Yangtze River Bridge

11 April 2009

Het theeverhaal a.k.a. Tea Scam

06 April 2009

Shang-*peep*ing-hai!!!
Jasper

Ik zit hier, samen met mijn studiegenoot Antoine, 5 maanden in China! De eerste 3 maanden doen wij een onderzoeksproject naar het Chinese rijgedrag aan de Southeast University in Nanjing en daarna waaieren wij met onze backpack uit over China naar nog nader te bepalen plaatsen.

Actief sinds 22 Feb. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13301

Voorgaande reizen:

16 Februari 2009 - 22 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: